8/12/16

Τα παιδιά μένουν πλέον αγράμματα!

Δεν έφτανε που τα επενδυτικά κεφάλαια αποστρέφονται την Ελλάδα, που η αποστράγγιση των "μυαλών" - το περίφημο brain drain - γιγαντώνεται με εκατοντάδες χιλιάδες επιστήμονες να αναζητούν αλλού την "τύχη" τους, τώρα πρωταγωνιστούμε και σε ένα ακόμη θλιβερό... κατόρθωμα... Καθώς στα προηγούμενα προστέθηκε και η "αποεπένδυση" στη Γνώση.
Η εκπαίδευση πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο. Ο  ΣΥΡΙΖΑ  τα κατάφερε. Κατάφερε παρά τους πανηγυρισμούς του για στήριξη του κοινωνικού κράτους και την Παιδεία, παρά τους λεονταρισμούς του κ. Φίλη (τον θυμάστε αλήθεια;) να αποχαυνώσει εντελώς τα παιδιά. Έπιασε τόπο η προσπάθεια για διωγμό της αριστείας, έπιασε τόπο η αποσάρθρωση της δημόσιας εκπαίδευσης και οι επιθέσεις στην ιδιωτική. Όχι πως πριν το σύστημα παιδείας ήταν τέλειο. Κάθε άλλο. Αλλοίμονο... Και κακό ήταν και υποχρηματοδοτούμενο (τουλάχιστον στις βασικές του βαθμίδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης) ήταν.
Αλλά το 2015 η κατάσταση άρχισε να ξεφεύγει. Η χώρα δεν "επενδύει" στην εκπαίδευση, στη γνώση. Είναι αδυναμία; Είναι αδιαφορία; Είναι άγνοια; Ή μήπως είναι ζητούμενο πλέον το χαμηλό γνωστικό επίπεδο για να μπορεί να ισοπεδώνεται και η κοινωνία; Σε κάθε περίπτωση, τα παιδιά πλέον μένουν ΑΓΡΑΜΜΑΤΑ. Παίρνουν κάτω από τη βάση στο "παγκόσμιο" σχολείο που στόχο έχει να δει την ποιότητα της παιδείας στον ανεπτυγμένο κόσμο..
Για τη συνέχεια Capital

5 σχόλια:

  1. Δυστυχώς η εκπαίδευση είναι άλλος ένας τομέας που η μεταπολίτευση απλώς κατέσστρεψε αδιαφορώντας, ο Φίλης και ο Σύριζα είναι το κερασάκι στην τούρτα. Δεν είναι τυχαίο ότι όπου μπήκε μέσα ο συνδικαλισμός και το κόμμα έχουν σαπίσει όλα. Θεωρώ τον εαυτό μου υπερβολικά τυχερό που είχα στο δημοτικό τουλάχιστον δασκάλους με συνείδηση δασκάλους που ήθελαν να μάθουν στα παιδιά γράμματα και που έκαναν το κάτι παραπάνω για αυτό. Ό,τι έχω πετύχει ακαδημαϊκά το χρωστάω στην πρώτη μου δασκάλα στο δημοτικό και φυσικά στους γονείς μου. Ωστόσο, καλώς ή κακώς ο γονέας δίνει ερεθίσματα στο παιδί αλλά εγώ τουλάχιστον ήμουν αντιδραστικός και δεν άκουγα πολύ τους γονείς μου μικρός, ήταν η δασκάλα μου που με έκανε να καταλάβω την αξία της μόρφωσης! και τώρα υπάρχουν τέτοιοι δάσκαλοι, αλλά είναι πιο λίγοι αφενός και αφετέρου ο συνδικαλισμός έχει διαλύσει τα πάντα και τους καταπίνει όλους όχι η αριστερή αλλά η αριστερίστικη ιδεολογία. Άλλωστε, ακόμα και στα κομμουνιστικά κράτη έδιναν ιδιαίτερη βαρύτητα στη μόρφωση. Όμως όλα ξεκινάνε από τον στόχο που έχει το κάθε κράτος για τους πολίτες του. Αν θέλεις να έχεις συνειδητοποιημένους πολίτες είτε αριστερούς είτε δεξιούς είτε αδιαφορείς για την ιδεολογία τους τους μορφώνεις και τους τα μαθαίνεις όλα. Ωστόσο, το ελληνικό κράτος από την μεταπολίτευση και μετά αποφάσισε πως θέλει να παράξει ανθρώπους που να άγονται και να φέρονται οπότε αυτό έκανε μέσα από την παιδεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απορώ πώς δεν βλέπετε το πλεονέκτημα τού να μένουν τα παιδιά αγράμματα. Θα μένουν τα παιδιά μας στον τόπο μας και θα σταματήσει αυτό το αισχρό BRAIN DRAIN!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν αναρωτιέστε
    -γιατί δεν ξεσηκώνεται ο κόσμος στην Ελλάδα με όλα αυτά που συμβαίνουν και τον αφορούν
    -γιατί όλα τα γειτονικά Κράτη εγείρουν αξιώσεις εις βάρος της Ελλάδος με αισχρά και γελοία επιχειρήματα
    -γιατί οι μετριότητες κι οι σαχλοί έχουν κυριαρχήσει στην πολιτική & πνευματική ζωή του τόπου
    η απάντηση βρίσκεται στον τίτλο του άρθρου.
    Μόνο αγράμματοι άνθρωποι γίνονται (εθελοντικά) δούλοι και δεν προβάλουν αντίσταση.

    Τα δύο μεγαλύτερα προβλήματα της Ελλάδος (από τα οποία εκπορεύονται όλα τα υπόλοιπα) είναι το δημογραφικό και η παιδεία .
    Χρόνια τώρα υποβιβάζονταν σταθερά το επίπεδο της εκπαίδευσης, με αλεπάλληλες "μεταρρυθμίσεις", ενώ οι συνδικαλιστές εκπαιδευτικοί κουβαλούσαν τόση κομματική αλητεία που σε έκαναν να αμφιβάλεις για την πνευματική τους ισορροπία.
    Η εκπαίδευση ήταν η εφεύρεση του Κράτους για ευχαριστημένους υπαλλήλους-ψηφοφόρους, ενώ η λέξη "εθνικής" στον τίτλο του τότε Υπουργείου Παιδείας είχε πάει περίπατο στην πράξη.
    Κι αυτό διαιωνίζονταν, αφού σε όλη την πυραμίδα, με προεξάρχοντα τα ΑΕΙ κυριαρχούσε η κομματοκρατία, η μετριότητα κι οι αχυράνθρωποι που δίδασκαν με βάση τις ιδεοληπτικές τους αγκυλώσεις ή τις εντολές που έπαιρναν και παραγκωνίζονταν οι υγιείς εξαιρέσεις.
    Αυτά ως προς την εκπαίδευση. Γιατί παιδεία είναι κάτι άλλο. Παιδεία είναι το σύνολο της καλλιέργειας και του σεβασμού που οφείλουμε να δείχνουμε τόσο στο συνάνθρωπό μας, τον εαυτό μας τον ίδιο και το Κοινωνικό σύνολο, όσο και στον τόπο μας, την Ιστορία του και το περιβάλλον του.
    Είναι καθήκον μας να φερόμαστε με "παιδευμένη γνώση", να ελέγχουμε τους ανεπαρκείς λειτουργούς της εκπαίδευσης αλλά και κάθε συμπολίτη που φανερά βιάζει τον τόπο μας και να περάσουμε στις επόμενες γενιές -μέσα από το σπίτι του ο καθείς- την απαιτούμενη παιδεία για να ξεσκαλώσει επιτέλους ο έρμος λαός μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. •Δεν επιτρέπονται τα «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες)...
    Αν είναι να διαβάζω παθητική φωνή αντί ενεργητικής και το αντίθετο, το "τι" ως "τη" και το "πιό" ως "ποιό" και και και... δεν με ενοχλούν καθόλου τα greeklish. Α, ξέχασα και το..."ανεξαρτήτου"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η αγραμματοσυνη των αποφοιτων ηταν γνωστη απο παλιοτερα, αλλα η εμφανιση της Συριζεημαικης "επαναστασης" στην Παιδεια, με σημαιοφορους του τυπου φιλη ( τον θυμομαστε ακομα), εβαλε το κερασακι στην τουρτα ! Βοηθεια μας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.