15/1/17

Τριγμοί στη Συμμαχία Πολιτών του Λιλλήκα - Παραίτηση μέλους της Πολιτικής Συγκλήτου

Είναι με μεγάλη μου λύπη που υποχρεώνομαι να διαχωρίσω τη θέση μου από αυτήν του κινήματος, το οποίο υπηρέτησα ανιδιοτελώς από τη μέρα ίδρυσής του και για τέσσερα σχεδόν χρόνια, αναφορικά με την πενταμερή διάσκεψη της Γενεύης.
Κατά την άποψη μου, κακώς η Συμμαχία Πολιτών διαχώρισε τη θέση της από την κοινή ανακοίνωση των κομμάτων του ενδιάμεσου χώρου απέναντι στην πενταμερή, μια ανακοίνωση με την οποία συμφωνώ απόλυτα.
Όσοι διαφωνούμε με την επικίνδυνη τακτική του Προέδρου Αναστασιάδη και των ηγεσιών του ΔΗΣΥ και του ΑΚΕΛ, οφείλαμε στη Γενεύη και οφείλουμε και σήμερα και κάθε μέρα, να συστρατευτούμε ως ενδιάμεσος χώρος και να αντισταθούμε στην πολιτική τους και στις επιδιώξεις του δικομματισμού που θέτουν σε κίνδυνο την πατρίδα μας.
Η διαφωνία μου με τη στάση της Συμμαχίας Πολιτών σε μια τόσο κρίσιμη για τον τόπο μας στιγμή, δεν μου αφήνει άλλη επιλογή από το να υποβάλω την παραίτηση μου από μέλος της Πολιτικής Συγκλήτου.
Νικολέττα Νικολαΐδου Λαδά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.