15/2/18

Με λίγα λόγια, οι ευθύνες της παράδοσης του Άπο στους Τούρκους

6 σχόλια:

  1. Aυτό είναι υπόδειγμα/πρότυπο μιας σωστής, ξεκάθαρης, τίμιας, ανδρικής τοποθέτησης.
    Ανεύρετο είδος στον πολιτικό λόγο και σπάνιο στην καθομιλουμένη.
    Αποκαλύπτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. παντως εκεινη την εποχη αποτι θυμαμαι η εντυπωση που ειχε δωθει ηταν οτι ο Οτσαλαν εφτασε σαν πακετο,σαν καφτη πατατα στην Ελλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Μπογιοπουλος γράφει ότι έλαβες τηλεφωνική εντολή "Σάββα παιδί μου πέτα τον έξω". Τι έχεις να πεις επ'αυτού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω να πω ότι πριν απευθυνθείς σε κάποιον, θα πρέπει πρώτα να ενημερώνεσαι.
    Το άρθρο του Μπογιόπουλου έχει αποσπάσματα από την Έκθεση Κωστούλα, που γράφτηκε ενώπιόν μου, με στοιχεία που κατέγραφα εγώ.
    Πριν ρωτήσεις λοιπόν, ψάξε, διάβασε και μετά, αν έχεις απορίες, να απευθύνεις ευγενικά τις όποιες απορίες.
    https://www.scribd.com/doc/207949691/%CE%95%CE%9A%CE%98%CE%95%CE%A3%CE%97-%CE%9A%CE%A9%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%91-%CE%93%CE%99%CE%91-%CE%A4%CE%97%CE%9D-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%94%CE%9F%CE%A3%CE%99%CE%91-%CE%9F%CE%A4%CE%A3%CE%91%CE%9B%CE%91%CE%9D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ κε Καλεντερίδη μάλλον με παρεξηγήσατε. Ανήκω σ'αυτούς που παρακολουθούν προσεκτικά αυτά που λέτε και γράφετε και μπορώ να πω ότι ανήκω στους οπαδούς σας. Δεν είμαι σε θέση όπως άλλωστε και ο περισσότερος κόσμος να γνωρίζω τις πηγές που εσείς επικαλείστε. Πρώτη πηγή λοιπόν για μένα και πιο αξιόπιστη είστε εσείς και εσάς ρώτησα χωρίς καμία πρόθεση να σας αποδώσω ευθύνες. Αντίθετα, το ερώτημά μου σκοπό είχε την αποκάλυψη των ευθυνών πολιτικών προσώπων που προσέδωσαν τόση ντροπή στη χώρα. Στα πλαίσια αυτά λοιπόν δεν θα πρέπει να φαίνεται ως αγενής η ερώτησή μου. Πάντως σας ευχαριστώ για την απάντησή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.